Odtajnené dokumenty

Preklad = Roswell
Pribudol nový preklad dokumentov priamo z archívu FBI venujúcich sa havárii v Roswelli. Čítajte viac...

Zaujímavosti

Novinky

11.02.2012
Každý deň sa objaví najmenej jedno hlásenie pozorovania UFO, ale položme si otázku, ako sa dostali na Zem? Čítajte viac...

Zo sveta

Odtajnené a uniknuté dokumenty sa dočkali prekladu!

06.02.2011

Kategória: Zo Sveta | Publikované: admin

Aktualizované 4.7.2011: Na internete sa objavilo (a pomaly pribúda) niekoľko preložených odtajnených a uniknutých spisov americkej vlády, o preklad sa postaral zatiaľ neznámy autor, ktorý si hovorí "Pauco". Z preložených dokumentov je to napríklad Oficiálny Manuál Majestic -12, Správa jednotky medziplanetárnych javov či Správa nehody lietajúceho disku. Dúfam že v prekladoch bude autor pokračovať.


Úvod do hodnotenia pravosti dokumentov

Mnohé z najviac vzrušujúcich a najzaujímavejších dokumentov nie sú z oficiálnych zdrojov ako je napríklad zákon o slobode informácií (FOIA) alebo z vládnych knižníc. Vzhľadom k tejto skutočnosti sa nám natíska otázka - či vôbec veriť obsahu týchto dokumentov. Autenticita je mnohoraká funkcia, nie je tak jednoduchá ako "pravda alebo lož" prípadne "podvod alebo skutočnosť."

Autenticita dokumentu zahŕňa preverenie množstva otázok, napríklad:
1. Odkiaľ pochádzajú dokumenty ?
2. Aké sú forenzné výsledky testov na papier, atrament, vodoznak, písací stroj a rukopis ?
3. Sú tam unikátne a skryté obsahové značky ktoré sú akurátne pre tento typ dokumentu ?
4. Existujú svedkovia z prvej ruky ?
5. Ako ťažké je vyrobiť falošný alebo podvodný dokument ?
6. Kto by taký falošný dokument vyrobil a prečo ?

Všetky tieto faktory, rovnako ako ďalšie patrné aj nepatrné detaily tvoria cestu hodnotenia dokumentov.

Na spravodlivé a účinné odstupňovanie autenticity dokladov je potrebné priradiť určitý váhový faktor ku každému atribútu. Napríklad testovaním sa ukáže veľký rozdiel medzi forenzným papierom/atramentom (s váhou 5.0) a oveľa ľahšie priradenému hodnoteniu dokumentu podľa obsahu s váhou 2.0. Aj naše súdnictvo všeobecne uznáva tento systém - diskontovanie očitých svedeckých výpovedí v prospech dôkazov DNA. Každý dokument dostane na konci hodnotenie pravosti, ktorý je násobkom váhového faktora a bodov získaných v konkrétnom atribúte. Cieľom je, aby systém hodnotenia bol čo najobjektívnejší.  

Konečné hodnotenie je založené na sérii týchto váhových faktorov:

1. Očití svedkovia - svedkovia z prvej ruky, ktorí boli priamo spojení s dokumentom. Buď ho videli, zničili, čítali, napísali alebo prispeli k vytvoreniu dokumentu hmatateľným spôsobom. Svedkovia sa môžu mýliť, spomienky sa môžu časom meniť alebo byť ovplyvnené. Priradený váhový faktor 3.0

2. Náhly šok - to je kľúčový aspekt metriky pravosti, ktorý ide ďaleko nad stanovený rámec. V podstate je to overený šok, ktorý spôsobil dokument tým, že je neobyčajne tajomný, neznámy, čudný alebo záhadný. Príklady by mohli zahŕňať aj typografické anomálie spojené s procesom tlače v danej ére. Váhový faktor 5.0

3. Obsah - Odkazuje na slová a význam dokumentu. Sú dátumy, odkazy na dokumenty a uvedené osoby zodpovedajúce ? Čo hovorí dokument v súvislosti s tým, čo bolo známe vtedy a čo je známe teraz ? Sú tam nejasné skutočnosti ktoré boli utajené potom čo už boli odtajené ? Alebo sa dostali na verejnosť potom čo dokument unikol ? Váhový faktor 2.0

4. Chronológia - Kontroluje sa obsah dokumentu vzhľadom na organizáciu histórie. Majú byť v správe spomenutí tí ľudia ktorí sú uvedení ? Je dokument v súlade s ostatnými dokumentmi danej doby ? Pasuje do tej doby alebo je mimo nej ? Váhový faktor 2.0

5. Typografia - Táto kategória sa vzťahuje na písacie stroje, sadzbu, laserovú tlač, kopírovanie, memografiu. V podstate všetky techniky týkajúce sa záznamu na papier. Váhový faktor 4.0

6. Forenzita - Zahrňuje testovanie papiera, overovanie vodoznakov a testy atramentu pomocou štandartných metód. Váhový faktor 5.0

7. Lingvistika - V tejto kategórii sa používa forenzná lingvistika. Sú to skúšky odborníkov na vetnú stavbu, pravopis, interpunkciu, štýl písania. Cez sofistikované počítačové nástroje a ručnú analýzu sa dajú určiť jedinečné štýlové značky ktoré jedinečne určujú autorstvo. Váhový faktor 3.0

8. Anachronizmy - To sú problémy v dokumente. Dátumy mimo rozsah, zlý formát, podobný rukopis, skopírovaný obsah z iných dokumentov alebo konfliktné príbehy. Tieto chyby môžu byť viac alebo menej významné v závislosti na tom, čo sa vie o frekvencii takého anachronizmu. Napríklad uvádzať len prvé meno vojenského generála sa zdá byť ako zásadná chyba v súčasnej dobe ale pred 50 rokmi v spoločnosti ďalších generálov to mohlo byť faktom a znakom pravosti. Váhový faktor 5.0


Podľa týchto ôsmich bodov bolo stanovených päť úrovní pravosti:

Vysoká úroveň pravosti (80-100%). Znamená, že prakticky všetky dostupné vyšetrovacie kanály a nápady sa zrealizovali a každý prevedený test sa ukázal ako autentický. Napríklad testy na papier, atrament, skrytý zmysel, ručné písmo, typografiu písma a fontov, správne formátovanie, forenznú lingvistiku (je bez náznakov anachronizmov), to všetko nasvedčuje najvyššiu úroveň pravosti. Na takejto úrovni, existujú svedkovia, ktorí videli alebo čítali dokument na "oficiálnej funkcii" a môžu podpísať alebo už podpísali čestné vyhlásenie v tomto zmysle.

Stredne-vysoká úroveň pravosti (60-80%). Znamená, že bolo prevedené a ukončené množstvo vyšetrovania a testovania, silné náznaky pravosti vidno v obsahu dokumentu, forenzity, typografie, sledu udalostí...atď. Aj keď určité anachronizmy sú viditeľné, nezdajú sa byť významné.

Stredná úroveň pravosti (40-60%). Táto úroveň je východiskovým bodom pre väčšinu dokumentov ktoré sú vyšetrované. Ukazujú určité znaky pozitívnej autenticity ako sú rozpísané hore v ôsmich bodoch.

Stredne-nízka úroveň autenticity (20-40%). Znamená, že dokument bol preverený mnohými jednotlivcami alebo organizáciami. V dokumentoch sú rázne anachronizmy, ktoré sa nedajú ľahko vyriešiť. Avšak niektoré prvky vykazujú známky pravosti, ale bilancia má viac negatívnych bodov než pozitívnych.

Nízka úroveň autenticity (0-20%). Znamená, že dokument obsahuje významné neriešiteľné anachronizmy, ktoré vrhajú pochybnosti na celý dokument. Prakticky sa zrealizovali všetky dôležité vyšetrovania s výsledkom malej alebo žiadnej známky pravosti. Motív falšovania ako aj páchateľ môžu byť identifikovaný.


Poznámka:

Všetky doleuvedené dokumenty sú vo formáte pdf. Pri každom je uvedená zistená úroveň pravosti.
Neideálny preklad niektorých slov alebo nesprávny slovosled je možný. Nerozpoznateľné písmená a slová budú označené "?" alebo "(poznámkou v zátvorke)"

 

 

Uživateľovi Pauco patrí obrovská vďaka za preklad dokumentov!


Dokumenty na stiahnutie:


Oficiálny manuál Majestic-12: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)

 

Správa jednotky medziplanetárnych javov: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)

 

Nehoda "lietajúceho disku", Ohio, 16.Júla 1947: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)

 

UFO Analytická správa lietajúceho taniera: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)

 

UFO Twiningova White Hot správa : Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)

 

Pozorovania neidentifikovatelných lietadiel nad US: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)

 

CIA Urad vedeckeho spravodajstva: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)


Aktualizované 4.7.2011: FBI - Roswell: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)

 

Aktualizované 4.7.2011: FBI - Hottel guy: Sťahuj preklad alebo Originál / (Všetko naraz)


Popis:

UFO Analytická správa lietajúceho taniera: 2-stránková Prísne Tajná MAJIC EYES ONLY správa, určená generálovi C.P. Cabell z 2.septembra 1947. Poskytuje vierohodné nahliadnutie do problémov, ktorým čelil prvý analytický tím skúmajúci havarovaný mimozemský hardvér, ako aj všeobecný opis lietajúcého taniera, vrátane historických metalurgických testov AISI.

Tento dokument je ohodnotený stredne vysokou úrovňou pravosti (60-80%)


Twiningova "White Hot" správa: je dokument z 19.septembra 1947, podpísaný vysokými vojenskými kádrami dňa 24.septembra 1947. Dokument sa týka nielen fakticky získaných dôkazov ale vrhá svetlo na politický pohľad, národnú bezpečnosť, jadrové zbrane a dôvody utajovania týchto skutočností pred verejnosťou. Jeden z najúžasnejších dokumentov aké kedy unikli pred utajením.

Tento dokument je ohodnotený vysokou úrovňou pravosti (80-100%)

 

Pozorovania neidentifikovatelných lietadiel nad US: Tento poradný prezidentský dokument zahŕňa nasledujúce okruhy: odhad domácich a sovietskych schopností, odhad mimoplanetárnych možností, celkový odhad situácie a záver. Nie je tam žiadna zmienka o vraku alebo telách. Dokument už bol prepísaný a aj keď má nižšiu autenticitu, myslím že je zaujímavý.


Tento dokument je ohodnotený strednou úrovňou pravosti (40-60%).

 

CIA Urad vedeckeho spravodajstva: Trojstránkové vyhlásenie datované 30.októbra 1950 od CIA Úradu vedeckého spravodajstva pokrýva letovú dynamiku, energ.zdroj a pohon, konštrukciu a iné.


Tento dokument je ohodnotený strednou úrovňou pravosti (40-60%).

 

FBI - Roswell a FBI - Hottel Guy: Dva dokumenty popisujúce stroskotanie tanierov v Roswelli, ktoré boli odtajnené z archívov FBI na základe zákona o slobode informácií.

 

Originálne dokumenty na stránkach FBI:

http://vault.fbi.gov/hottel_guy/Guy%20Hottel%20Part%201%20of%201/view
http://vault.fbi.gov/Roswell%20UFO/Roswell%20UFO%20Part%201%20of%201/view

 

O týchto dvoch dokumentoch nie sú informácie či boli skúmané inštitúciami a nezávyslými osobami.

 



Vložiť komentár

Vaše meno:


Komentovať:

 

Opíšte kód z obrázku:
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net)

  • ozzy 11.08.2011, 18:31

    fascinujúce, no pravosť je spochybnitelná! Raz sa nám ta pravda ukáže aspon v to dúfam o))

  • Kybernaut 08.08.2011, 11:58

    Výborne, milan, pokračujte v tom, treba to rozširovať. passco, tá analytická správa bola poslaná iba druhého septembra 1947, čo bolo asi dosť skoro na to, aby o tom vedeli niečo viac. Veď aj v dokumente s názvom "UFO Twiningova White Hot správa", ktorá je dokonca ešte o pár dní staršia (19.9.1947), je napísaná táto veta: "Nekonvenčné závery dosiahnuté členmi vyšetrovacej misie naďalej zostávajú predbežné.", čo len potvrdzuje moje tvrdenie, že na nejaké presnejšie informácie bolo ešte veľmi skoro. Ďalej, správa nebola napísaná pre vás ale pre brigádneho generála, pána Cabella na jeho osobnú žiadosť. Vojenský činitelia s takouto vysokou hodnosťou sú už viac politici a vojenský stratégovia ako vedci, oni nepotrebujú nejaké veľmi presné vedecké informácie a takú správu treba napísať výstižne, stručne a vecne, bez zbytočností, tak asi z toho dôvodu tam chýbajú (určite nie preto, že nič viac nevedeli) presnejšie vedecké dáta aké by ste očakával a požadoval vy. Vedci a technici doteraz takýmto bežným štýlom komunikujú s generálmi, lebo oni nie sú nejaký veľký odborníci na materiály a tak podobne, sú to vojaci a oni nepotrebujú vedieť to, čo by ste rád vedel vy. Možno ich on sám v tej žiadosti zo 16. júla 1947 "poprosil", že nejaké detailné vedecké a technické dáta, ktoré by sa si zišli vám, by si mohli odpustiť. Ja si myslím, že tých technických informácii je v tej analytickej (aj to možno iba predbežnej) správe pre akéhokoľvek generála v dostatočnej miere a nemuseli byť podrobnejšie. Ja ale pochybujem nad pravosťou iného dokumentu s názvom "Pozorovania neidentifikovatelných lietadiel nad US". To písmo je moc počítačové. Aj tie akože "chyby" sú také akoby umelé. A hlavne tá žiadosť pána prezidenta Trumana v závere dokumentu je jasne počítačovo napísaná, to rozhodne nebol žiadny rukopis a jeho podpis. Ten dokument je už na prvý pohľad jasne sfalšovaný a ani sa to nesnažilo vyzerať tak ako originál. Neviem, že či to nebolo náhodou naschvál tak robené, že originál akože nebol čitateľný a počítačovo to tak akože vylepšili na čitateľnú úroveň. To neviem, ale to rozhodne podľa mňa originál nie je aj napriek celkom zaujímavému obsahu. Výborne, Pauco, ďakujeme ti za preklady. Ak budeš mať chuť preložiť aj ďalšie odtajnené dokumenty (boli by sme radi), tak v tomto článku na ne nájdeš odkazy: http://www.uforevue.sk/news/41/57/Odtajnim-odtajnis-odtajnime/. Alebo aj tu: http://www.majesticdocuments.com/... Je ich viac než dosť.

  • passco 29.06.2011, 18:51

    Vsetko v pohode az na jednu vec.. :) Analyticka sprava od Research and development? Ludia skumajuci UFO a napisu tam taketo miestne kydy bez specifickych informacii? A vsetko v slovnom podani? Tomu neverim .. chybaju tam analyzi materialov, detailne popisy, rozmery, vlastnosi... ved ked uz nieco take je a nevie sa zistit co je to za material tak sa prevadzaju nejake testy.. ci uz bod topenia, tvrdost, prietaznost.. to ze tam napisu ze je 10 krat pevnejsi ako ocel je sprostost to by proste ziaden odbornik nedal take vyjadrenie a urcite nie v TOP SECRET sprave .. mozno do novin alebo do knihy pre blbcov

  • milan 04.04.2011, 04:54

    vyborna robota ja som za tieto prelozene dokumenty posielat vsade na rozne fora na facebook vsade kde su ludia musi sa to rozsirit a ludia si toto vsetko musia precitat a kedze uz je aj oficialny hovorca pre mimozem. civilizacie je len otazkou casu kedy sa konecne ukazu aj nam obycajnym ludom :))

  • MaTo 14.03.2011, 13:42

    pokial ste chceli podakovat Paucovi za jeho robotu, tak tu nijako nespochybunjem, prelozil to naozaj skvelo. No pokial nemate nic ine na prekladanie, tak ja mam. Ocakavam oficialnu ufologicku prirucku k terennemu vyskumu ufologa od MUFONU a ma to vraj 500 stran. Americti ufologovia robi z tejto prirucky ozajstne skusky nez ich pusti mezdi ludi. Trufam si tvrdit, ze to bude ovela zajimavejsi a potrebnejsi nez dajake stare falzifikaty.

  • tomco3131 01.03.2011, 19:37

    suhlasim s vami, tak ako vravis mino, aj ja som nadseny s paucovej práce, take nieco prelozit nieje otazka pol hodiny :) niekotre veci mi pripomenuli dielo Mimozemstane v pozadi vlady USA od Coopera :)

  • MilanBanáš 01.03.2011, 17:16

    Súhlasím. Netreba veriť všetkému čo kto napíše. To či je úroveň pravosti týchto dokumentov 20 alebo 80 percent je podľa mňa úplne jedno. Aj po podstúpení podrobných analýz. Tieto dokumenty v pravom zmysle slova sú pravé, ale či informácie v nich obsiahnuté ( podobne ako u iných dokumentácii o UFO ) neslúžia len ako cielená dezinformácia a tie pravé skutočnosti sú stále pekne zapečatené niekde na tajných miestach. Pauco - pekná práca, prekladateľ na úrovni sa medzi Slovenskými záhadológmi najme v dnešnej dobe nesmierne zíde.

  • Kybernaut 01.03.2011, 10:44

    Dobre, MaTo, ďakujeme ti za tvoje "dobré rady nad zlato" a tvoje nazbierané životné "múdrosti", vážime si to, už si sa vyrozprával a vynaradil do sýtosti, tak už hádam stačilo. Bolo by už načase držať sa pravidla, že "komu niet rady, tomu niet pomoci" a nechať nás už konečne na pokoji ako nejakých ufologických odpadlíkov. Každý z nás máme aj také niečo ako právo na slobodné rozhodovanie sa a právo na vieru čomukoľvek. Tak prosíme ťa, už doraď s tými tvojimi kolegiálnymi "múdrymi" a spásunosnými radami, lebo nám to už dlho lezie na nervy. Ak s tým neprestaneš, tak čo iné ako snahu o manipuláciu to máme považovať ?

  • MaTo 25.02.2011, 10:47

    Kybe, sme ufologovia a badatelia, vseci sme na rovnakej lodi. Ja radsej povedam kolegom, co viem nez abych sa im smial aki su hlupi, at sa pachti za padelkami, haha. Ja taky niesom. A ked niekto je ufolog a badatel, mal by sa snazit ziskat co najviac informacii, a nie sa drzet len teho, co sa mu paci. Ja sa nechvalim, ale kolegialno povedam - chalani, neblbnite, to uz je davno odhalene a vysvetlene. Robite zbytocnu robotu, robte nieco ineho, zahad je vsade plno. Vizte : http://kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2011021701

  • To je v poriadku, 21.02.2011, 21:44

    len som konštatoval, že či by dokázali v roku 1947 technici pochopiť účel oprických vlákien. Či by dokázali pochopiť, že môžu slúžiť na prenos dát. Či by dokázali pochopiť systém nejakého typu pulzného riadenia lietajúceho prostriedku, keď vtedy vedeli len o hydraulickom systéme riadenia lietadiel.
    Netreba veriť všetkému, čo kto napíše.

  • pauco 21.02.2011, 17:12

    "Vláknová optika, často používaná v modernej dobe, je pomerne jednoduchá a stara technika. Vedenie svetla lomom - princíp ktorý používa vláknová optika, bola prvýkrát demonštrovaná Danielom Colladonom a Jacquesom Babinetom v Paríži v 1840".
    Preložil som len prvý odstavec, viac sa dočítaš tu (je tam aj obrázok):
    http://en.wikipedia.org/wiki/Optical_fiber

  • Škoda slov 21.02.2011, 11:59

    Práve preto, že Analytickej správe o lietajúcom tanieri v bode 7 sa píše o „optických vlnovodoch“ neverím v autentickosť dokumentu. Z jednoduchého dôvodu. V tej dobe existoval prenos elektronických dát len po „drôte“ (nehovorím o prenosoch vzduchom). Ak by aj boli nejaké optické káble v riadiacej sústave, dokázali by technici analyzujúci tanier identifikovať ich účel? Ak by sme dnes strčili do rúk elektroinžinierovi expertovi z roku 1947 akékoľvek PC-čko, mobil,... dokázal by vôbec identifikovať, že ide o elektroniku?

  • Kybernaut 11.02.2011, 16:39

    MaTo, už aj na Boha nadávaš, tak ti na tom záleží, že aký majú na to názor iný ? Nejako podozrivo a prehnane veľmi ti na tom záleží, nezdá sa ti ? Všetci okrem toho vášho KPUFO sa nejako veľmi mýlia. Som zvedavý, že dokedy ťa bude baviť toto očierňovanie a kritizovamnie druhých a aj virtuálne sebachválenie. KPUFO je nejako veľmi "dobre" a "dôveryhodne" informované aj o MJ 12. Gratulujem vám, predbehli ste nás, ste lepší, ste jednička.

  • tomco3131 08.02.2011, 14:20

    super, budeme sa tešiť :)

  • pauco 08.02.2011, 12:06

    Aby som sa vyjadril k tym prekladom - tento tyzden koncim jeden kratky 2-strankovy dokument a potom mam rozpracovany este jeden, ktory nahodim koncom buduceho tyzndna. Dalsie by mohli nasledovat po dlhsej dobe napr. v marci, ked bude viac casu a samozrejme chut.

  • MaTo 07.02.2011, 19:51

    Inac dakujem za pekny namet k clanku do Azimutu - o tom ako to bolo s MJ 12.

  • MaTo 07.02.2011, 10:10

    Pauco : Kde mas tie udaje o prevedenych "testoch pravosti" - krome tych samych rozpravok Z TYCH SAMYCH ZDROJOV, ktore ti poskytli tento material ? Kde je NEZAVISLY zdroj informacii, MIMO ufologicke zdroje, rozsirujuce take nezmysly ?

  • MaTo 07.02.2011, 10:05

    Heseman preberal rozne veci, len aby mal cim naplnat svoje knihy. Viz trebars "havaria UFO v Kalahari" http://www.kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2008112001 a lebo "tajomny objekt na Kaukaze" - http://www.kpufo.cz/portal/view.php?cisloclanku=2006122501. Ked som cital o "laserovom kanone", tak Heseman letel do kosa.

  • MaTo 07.02.2011, 09:46

    To su len ufologicke rozpravky. Staci sa pozret na tie nakresy UFO. Boha, si myslite, ze su v tajnych sluzbach uplni debili ? A ony "vysoka uroven pravosti" 80 % ma aj tych 20 %... :-)

  • Kybernaut 06.02.2011, 23:43

    Tieto a iné podobné dokumenty v Anglickom jazyku už dávno mám, aj pán Michael Hesemann z Nemecka nám ich poskytol už v roku 1992 a považujem ich za vieryhodné a pravé. Nejedná sa podľa mňa o falošné dokumenty, boli dôkladne preverené, ako aj pauco podľa mňa správne argumentuje. pauco, ďakujeme ti za preklady a boli by sme radi, keby si preložil aj ostatné odtajnené dokumenty.

  • pauco 06.02.2011, 21:32

    Dokument "Oficialny manual Majestic-12" bol ako jeden z mala ohodnoteny Vysokou úrovňou pravosti (80-100%). To znamená, že prakticky všetky dostupné vyšetrovacie kanály a nápady sa zrealizovali a každý prevedený test sa ukázal ako autentický. Napríklad testy na papier, atrament, skrytý zmysel, ručné písmo, typografiu písma a fontov, správne formátovanie, forenznú lingvistiku (bez náznaku anachronizmu), to všetko nasvedčuje najvyššiu úroveň pravosti. Na takejto úrovni, existujú svedkovia, ktorí videli alebo čítali dokument na "oficiálnej funkcii" a môžu podpísať alebo už podpísali čestné vyhlásenie v tomto zmysle.

    Ostatne dva dokumenty maju Stredne vysoku uroven pravosti (60-80%)

  • MaTo 06.02.2011, 21:26

    Suhlas. S tym obycajnym fotosopom vam spravim "utajeny dokumernt" s na hlavickovom papieri akejkolvek vlady, aku si poviete. :-)

  • zirafokon. 06.02.2011, 20:49

    nejak sa mi tie odtajnene dokumenty nezdaju. Nevyzera to vierohodne. Vyzera to, ako nastrcena dezinformacia.Hlavne ten o MJ12 vypada, ako keby bol spraveny na PC.Proste je to blbost, ze by taka tajna skupina ako MJ12 spisala o sebe takyto profil. Na ufo a mimozemstanom osobne verim, ale toto su iba kydy.

2009 - 2012 © UFO Revue | Code: SlinTO | Design: SlimČO
Powered by CMS Made Simple 1.7.1

Domov | O Nás | Články | Zo Sveta | Videogaléria | Kniha návštev | Kontakt | Prehlásenie o prístupnosti